סיום: הפועל ירושלים – מכבי חיפה 76:83

צילום: עודד קרני ולירון מולדובן, מינהלת ליגת העל

והיא לפני סיום. 33 מחזורים, סיבוב אחד של פליאוף, פיינל פור ונגמר. עונה ארוכה במיוחד של הכדורסל הישראלי מגיעה הערב לסיום עם גמר, שכצפוי, אף אחד לא יכל לחזות אותו בין הפועל ירושלים למכבי חיפה במשחק שייערך בהיכל יד אליהו בתל-אביב.

כולכם מוזמנים כמובן, לבלוג החי כאן באתר, החל מהשעה 21:00 בערב שבסופו תהיה לנו אלופה חדשה ותסתיים ותחתם עונת הכדורסל 2016/17.

את החלק ההיסטורי לקראת הגמר מיצינו אתמול ועכשיו בואו נדבר כדורסל. קדימה לעבודה.

*

לא ציפינו. אם היו אומרים לי בחודש פברואר שגמר הליגה הסדירה בכדורסל יפגיש את מכבי חיפה והפועל ירושלים כנראה שהייתי מתקשה להאמין. בכל זאת, מכבי חיפה דשדשה באותו שלב במרכז הטבלה והפועל ירושלים הייתה רחוקה מאוד מלהרשים.

אם היו אומרים לי בחודש מאי שגמר הליגה הסדירה בכדורסל יפגיש את מכבי חיפה והפועל ירושלים כנראה שהייתי מתקשה להאמין. בכל זאת, הפועל ירושלים שיחקה כדורסל בינוני, חסר חיות, אנוכי ונטול השראה ואילו מכבי חיפה, ליקקה את מכת פציעתו של וויל גרייבס ונאבקה עם גלבוע/גליל הצנועה על כניסה לפיינל פור.

אבל ככה זה בליגת העל וכבר אמרנו את זה חזור ואמור – לחדשות מלפני חודש אין תוקף היום. מה שהיא הוא לא מה שיהיה ויש כל רגע חדש תחת השמש. זו הבעיה אבל זה גם כל הקסם.

אז הערב יתייצבו לגמר הליגה שתי קבוצות שבשום שלב בעונה לא נראו בכושר טוב כמו שהן נראות עכשיו. שתיהן מגיעות אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, דבר שירושלים השיגה פעם אחת וחיפה גם זה לא ואף אחת מהן לא הצליחה לרשום חמישה ניצחונות ברצף, מה שהאלופה בסיום המשחק אכן תשיג.

בניגוד למנהגי, הפעם אני לא אהמר על המנצחת. לא שאני מפחד לטעות (מי שמכיר אותי יודע שאני לא רק שלא מפחד אלא גם לא מתבייש להודות בזה) אלא שפשוט אני לא יודע -זה יכול ללכת לכל כיוון. הראש אומר הפועל ירושלים, הלב רוצה מכבי חיפה, לירושלים לא מגיע כי היא באמת זלזלה העונה בכדורסל הישראלי ובמפעלים הזה שהיא מגיעה אל נקודת הסיום שלו, לחיפה לא מגיע כי היא עשתה אלף ואחד שינויים וכמעט פספסה את הפליאוף בגלל כדורסל לא מספיק טוב. ומצד שני, לירושלים היה את הסגל הטוב ביותר העונה וחיפה היא הקבוצה עם הכושר הטוב ביותר העונה והכדורסל שלה בפליאוף הוא סיפור ענק בפני עצמו.

חיפה? ירושלים? מי יודע. העונה המשוגעת של הכדורסל הישראלי תסתיים הערב ולנו לא נותר אלא לקוות שגם המשחק הערב יעמוד בציפיות ויהיה בלתי צפוי, מרתק והפכפך, כמו כל העונה כולה.

*

אם כבר אנחנו כאן. אל תתנו למקום השמיני בסוף העונה הסדירה להטעות אתכם. מכבי חיפה היא לא מקרה קלאסי של קבוצה שמגרדת כרטיס להצגה הראשית ומפלסת את דרכה לגמר בסיפור סינדרלה שכמו נכתב להוליווד. לא, לא. מכבי חיפה היא בהחלט קבוצת כדורסל ראויה.

מבט על הסגל הנוכחי של חיפה מראה כמה הקבוצה הזו נבנתה בחוכמה וכמה שלב אחר שלב, לבנה אחר לבנה, נבנה שם בהיגיון סגל מנצח. הישראלים של חיפה הם אולי לא הטובים בליגה אבל הם בלי ספק הלוחמניים בליגה. עוז בלייזר, עמית שמחון, ווילי וורקמן הם כולם שחקנים שלחימה והשקעה הביאה אותם למקסם את היכולת שלהם הרבה מעבר למה שציפינו. ג'ון דיברתולומיאו, הכוכב הזורח בשמי חיפה, הוא הקצנה של התופעה הזו. הוא שחקן שעבודה קשה ואינסוף מוטיבציה הופכות אותו להיות אחד השחקנים הבולטים בליגה בנקודת הזמן הזו.

לצד הרביעייה הישראלית הלוחמנית והלא מתפשרת, ישנם שלושה זרים מעולים. גרגורי ורגאס בלט כמוציא ומביא של מכבי חיפה בעונה שעברה. הוא היה המנוע, האנרג'ייזר, האיש שעל פיו יישק דבר. החזרה שלו לחיפה באמצע העונה האחרונה סימנה את המנהיגות שכה הייתה חסרה בקבוצה. יחד עם דיברתולומיאו שחובר אליו לפרקים לקו האחורי פתאום לחיפה יש המון חכמה וכוח בקו האחורי.

עוד הובא באמצע העונה קווין פינקני. שחקן ותיק ומנוסה שכבר ראה דבר או שניים בכדורסל (אפילו בזה שלנו), שנלחם על כל כדור, שיודע את מקומו ועושה עבודה שחורה בשקט ורק בהצצה בדף הסטטיסטיקה מתברר פתאום שיש לו מספרים דו ספרתיים בנקודות ובריבאונדים. גם אורלנדו מנדז-ולדז הזר השלישי הוא שחקן שאי אפשר להתעלם ממנו. שחקן שקט, נחבא אל הכלים, שנותן המון בהגנה ומהווה איום משמעותי בהתקפה.

ומאחורי כל אלה – עופר רחימי. מאמן שעד לפני שבוע לא היה עליו אפילו ערך בוויקיפדיה. רוקי שבהזדמנות הראשונה שלו כמאמן ראשי סוחב את הקבוצה שלו כל הדרך לגמר, מנהיג את השחקנים וזוכה לאמונם. גם רחימי לא מגיע להצלחה הזו סתם. חמש שנים כעוזר מאמן במועדון עשו את שלהם ונתנו לו את הניסיון הנדרש לקחת צעד אחד קדימה. בפליאוף הנוכחי הוא מוכיח שבמשך העונה הזו הוא כבר שילם את שכר הלימוד שלו ועכשיו הוא מוכן לעבודה המעשית.

כל אלה יחד מרכיבים קבוצה שחוברה לה יחדיו בדיוק בזמן הנכון העונה ולא בכדי. הטלטלות שעברה חיפה העונה בסגל, גרמו לכך שרק בסיבוב השלישי הקבוצה נכנסה לכושר. ניצחון הליגה על מכבי ת"א הוציא אותה לדרך חדשה אבל אליה וקוץ בה – וויל גרייבס, חבר מוכשר ואתלטי נוסף בסגל הזה סיים את העונה והפיל את רוחה של הקבוצה בסיום העונה. בפליאוף – הרוח חזרה למפרשים והיא ממשיכה לנשוב ובגדול כל הדרך עד הגמר. ההגנה של חיפה והאגרסיביות שלה שלא תמיד התאימו לליגה הסדירה , מתלבשת היטב על התקופה הזו של העונה והופכת את מכבי חיפה לאחת משתי הקבוצות שמגיעות לישורת האחרונה.

בחצי הגמר כתבנו על חיפה שהיתרון שלה הוא שאין לה מה להפסיד. העיקרון הזה תקף היום אבל בערבון מוגבל. אף אחד לא יבוא בטענות לחיפה אם לא תזכה באליפות אבל ברגע שהגעת למעמד המחייב – נדמה לי שכל שחקן יתאכזב עמוקות אם לא יזכה בו. אם כבר חיפה הגיעה לגמר אז כדאי כבר שהיא תצא מנצחת.

בשביל לנצח חיפה תצטרך להיות אגרסיבית כמו שהיא יודעת והציגה בשבועות האחרונים, לקלוע באחוזים סבירים מחוץ לקשת, להימנע מבעיית עבירות, לנצל את הרכות של ירושלים בצבע ע"י חדירות והכנסות פנימה לפינקני ובלייזר ולשחק לא מעט עם שני גארדים יוצרים על המגרש (ורגאס ודיברתולומיאו יחד). אם היא תעמוד במשימות הללו, היא בהחלט יכולה להפוך את הסיפור של הקבוצה הירוקה בעונה הנוכחית לאחד מהסיפורים הטובים שנכתבו בכדורסל הישראלי מאז ומעולם.

*

ההבדל הקטן בין הצלחה לכישלון. באיזה מצב רוח תגיע הפועל ירושלים למשחק הערב? זו השאלה הגדולה. מול מכבי ראשון לציון בחצי הגמר וגם מול עירוני נהריה, ברוב שלבי הסידרה, ירושלים עלתה לפרקט כאילו הוא שייך לה. הקבוצה של סימונה פיאנג'יאני שכבר הספדנו אותה ולעגנו עליה לא מעט, הצליחה להראות לנו שמה שהם שכחו, אחרים עוד לא למדו ושגם ניצול של חמישית מהכישרון שגלום בקבוצה הזו, עדיין עולה על רוב קבוצות הליגה.

לירושלים זה יהיה המשחק החמישי ברציפות שהפסד בו יסיים לה את העונה (במקרה דנן, גם ניצחון יסיים לה את העונה…) וכאמור, בינתיים היא עומדת בלחץ היטב. ובכל זאת, הקבוצה שעומדת מולה היום חזקה יותר מהיריבות שלה עד כה והסיטואציה, זו שירושלים הייתה בה רק לפני עונה אחת וקפאה (ולמעשה הייתה בה כבר שלוש פעמים מאז תחולת השיטה הנוכחית ובכולן היא הפסידה), היא הקשה ביותר.

המשחק הערב הוא ההבדל בקטן בין עונה שבירושלים יכולים לסמן כעונה מוצלחת לבין כישלון שרבים משחקני הסגל ייתנו עליו את הדין עם הישמע הגונג האחרון. אליפות, חצי גמר אירופאי וגמר גביע המדינה נשמעים הרבה יותר טוב מאשר אי הצלחה לזכות בשום תואר. ירושלים כיוונה השנה בגדול, החתימה שחקנים נוצצים, בזבזה עשרות מיליוני שקלים והנחיתה מאמן מהשורה הראשונה. זה יהיה תסכול גדול מאוד בשבילה ובשביל אוהדיה, לומר שאחרי כל זה הקבוצה דרכה במקום ביחס לעונה שעברה.

ועם כל הלחץ הלא פשוט הזה, מגיעה ירושלים היום לפגשו את מכבי חיפה. האדומים, שמניסיון העבר, יגיעו מגובים בקהל שיקנה תחושה ביתית, יצטרכו להיות לוחמניים כמו שהם לא הרבו להיות העונה, יצטרכו להיות ממושמעים וחבריים כמו שהם לא תמיד זכרו להיות ויצטרכו לתפקד גם ברגעים קשים, כמו שהם לא תמיד הצליחו.

סימונה פיאנג'יאני נמצא בשלב כזה של העונה שבו יש מספר שחקנים מסוים שהוא סומך עליהם, רובם זרים. בר טימור ויותם הלפרין לא מקבלים הרבה דקות פרקט, דייסון, קינזי, אליהו, האוול וג'רלס הם המניות הבטוחות וכל השאר באים למלא נפח. אם פיאנג'יאני ישכיל דווקא לעשות את הדבר ההפוך ולנסות לרדת לעומק הסגל שלו, יש סיכוי לא קטן שהוא ינצח את חיפה בנקודה שהיא חלשה בה. הסגל של חיפה קצר, פינקני מצא את עצמו עם הלשון בחוץ ברגעים לא מעטים של המשחק מול מכבי ת"א וכמו ירושלים זה משחק שני של הקבוצה הזו בשבוע כשהפעם לא היה לירוקים מנוחה של שבוע לפני המשחק. שימוש נכון בטרוויס פיטרסון, הדקות של אמארה בצבע ובר טימור עלולות להיות היתרון שירושלים תגיע איתו למשחק. האם פיאנג'יאני יראה את זה – זה סימן השאלה הגדול לקראת הערב.

ומעבר לזה, ירושלים צריכה לשחק פנימה ולנסות לסחוט עבירות, לסגור לריבאונד טוב ולמנוע מחיפה את ההזדמנויות השניות שהיא כל-כך אוהבת, לשחק האחד בשביל השני, לחסום לקלעים (טרוויס פיטרסון, אם יקבל דקות, יכול להיות נשק משמעותי) ואלי הכי חשוב – לרצות, כאילו אין מחר, כאילו העונה של ירושלים תלויה בזה. כאילו זה ההבדל בין הצלחה לכישלון.

*

שימו לב: ישנן שתי זירות בהן יוכרע הקרב הזה. הראשונה, זירת האגרסיביות. ירושלים יודעת להיות קבוצת הגנה מצוינת וחיפה הגיעה לכאן רק בזכות הגנה. לכן, סביר שהסקור יהיה נמוך ומי שתצליח לייצר יותר האסל, תשיג יותר פוזשנים ובפשטות, תפגין מוטיבציה יותר גבוה, תשיג יתרון שעלול להיות מכריע.

הזירה השנייה והמשמעותית אולי עוד יותר היא קרבות הגארדים של המשחק. הקו האחורי של חיפה שכולל את דיברתולומיאו, ורגאס ומנדז- ולדז מול קו אחורי שכולל את ג'רלס, דייסון, טימור והלפרין. שם המשחק פה יהיה יצירתיות. מול ההגנה הנושכת של חיפה צריך רוגע, שלווה ויכולת לזהות מיס-מאצ'ים ולנסות לנצל אותם. אם עוברים את קו ההגנה הראשון של חיפה, החיים נראים יותר קלים ומה שעבד לגל מקל בחצי הגמר, תקף גם לגארדים של ירושלים. הם רק צריכים לזכור שזה המצב ולנסות למצוא את הפרצות עם חכמה ויוזמה. מהצד השני, ירושלים עם אוסף שומרים מוצלח שכולל את דייסון וקינזי בעיקר, מסוגלת לעצור גארדים יריבים מלעשות את הדברים הפשוטים בצורה יעילה. זה אומר שהגארדים של חיפה יצטרכו להיות אובר-יצירתיים, זה אומר שעמית שמחון יצטרך ליזום יותר וזה אומר שהסמל המסחרי של חיפה בפליאוף – סלים בלתי אפשריים של דיברתולומיאו (ושל וורקמן מדי פעם) יצטרכו להמשיך להיקלע כי על זה יקום ויפול דבר.

וחוץ מזה, תפנו מבט ללוח העבירות, לרעננות של הקבוצות אם היא בכלל תהיה קיימת, לקרבות הריבאונד ואם יישאר לכם זמן אתם יכולים גם לזרוק מבט ליציע, אולי תראו שם את שמעון מזרחי שואל את עצמו איך בפעם השלישית ברציפות, הקבוצה שלו לא על המגרש.

*

למה פיינל פור? בשאלת השיטה הקלוקלת ומדוע ממשיכים איתה דשנו פעמים רבות העונה כשרוב הקוראים כמו גם אני, הבענו התנגדות לשיטה שעשתה את שלה, יצרה מתח בליגה ועכשיו יכולה לפנות מקום לפליאוף נורמאלי כמו בכל מדינה מתוקנת (ומי שחושב שמשתמע מדבריי שישראל היא מדינה מתוקנת, טועה ומטעה)

והנה בשבוע האחרון קיבלנו תשובה מעניינת לשאלה איך קורה שהשנה היא 2017 והשיטה הבלתי ספורטיבית הזו עדיין אתנו. לקראת משחק הגמר החלו אוהדי שתי הקבוצות המשתתפות להתלונן על מחירי הכרטיסים הגבוהים שהאמירו עד 155 ₪ לכרטיס (במקום גרוע). מינהלת הליגה טענה בתגובתה הרשמית שיש עלויות גבוהות לכוח השיטור במגרש ושמלבד זאת, בשביל לקבל הצגה טובה, צריך לשלם סכום ראוי.

ובכן, אולי זה הסיפור של הפיינל פור. כי בסוף, עם או בלי קשר לספורט, יש פה פרה חולבת, אירוע ספורטיבי נעלה שאפשר לגבות עליו מחירים גבוהים ולגרוף קופה נאה שתלך אל המינהלת ואל כל 12 קבוצות ליגת העל בחלוקה שווה. שיש סדרות, רק הקבוצות שמשחקות בהן מרוויחות. שיש פיינל פור כולם מרוויחים. טוב, נו, לא כולם. אנחנו האהודים ממשיכים להפסיד שנה אחרי שנה…

*

צפייה מהנה לכולם ונתראה בבלוג החי.

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי
Subscribe
Notify of
145 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אהרון שדה
אהרון שדה
15/06/2017 9:21:28

יאיר נפלא כרגיל .
ירושלים תנצח בגלל הניסיון ועוד היבטים מנטלים יותר ממקצועיים.
כתבתי על כך בהרחבה תגובה במאמר הקודם.

שמייקל
שמייקל
15/06/2017 14:37:02

תפסיד!
כי אמארה לוזר ומפסיד תמיד במעמדים גודלים וכי מכבי חיפה ווינרית עם שחקנים קשוחה ברמות אחרות. וורקמן=רודמן.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/06/2017 9:45:18

אנשים הולכים למשחקים רק בזכות הכתבות של זעפרני
מגיע לו תשלום מהליגה!
יופי של כתבה עם סיום מוחץ שגורם לחייך (כולל חיוך ציני)
אין עליך יאיר זעפרני הרב אומן בכתיבה.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/06/2017 9:46:32

לצערי לא אוכל ליהות בבלוג החי בשל התנדבות. תודה

trackback

[…] 21:00-הפועל ירושלים-מכבי חיפה (ספורט 5). גמר הפיינל פור המיוחל הגיע היום. מוזמנים להצטרף לפריוויו עם הבלוג החי של יאיר. […]

מוטי
מוטי
15/06/2017 11:54:51

גיליתי את האתר במקרה לפני שנה, ומאז אני עוקב בקביעות. סופסוף אתר טוב לחובבי ספורט (מודה שאני רפה הבנה, אבל עדיין אוהב לעקוב). אז קודם כל תודה לכל הכותבים הנהדרים ובראשם לדוק שאני מחכה למעורב שלו בכיליון עיניים.
מודה שהספורט הישראלי פחות מעניין אותי (כשהספורטאים הישראלים יתיחסו למקצוע שלהם ברצינות נתחייס אליהם ברצינות בחזרה) אבל מחזיק אצבעות לחיפה איך שהוא מרגיש לי שמגיע להם יותר.

המשגיח
המשגיח
15/06/2017 12:01:03

משחק פתוח לגמרי. מקווה שיהיה צמוד

דודו
דודו
15/06/2017 12:19:02

מכבי חיפה כבר כמעט 10 שנים בצמרת הכדורסל ההישראלי(למעט שנה-שנתיים ששיחקנו בנשר) ומשום מה עדיין מתייחסים אליה כ"קבוצה קטנה", למרות שיש לה אליפות, עוד 2/3 גמרים וגמר גביע

מתן גילור
15/06/2017 12:23:02
Reply to  דודו

אנחנו לא שואבים את הנרטיב שלנו מהתייחסות של גורמים חיצוניים. שיחשבו שמכבי קטנה. למי אכפת?

Limp of knowledge
Limp of knowledge
15/06/2017 12:22:11

קצת פחות מפתיע אם אתה לוקח בחשבון שאחת מהקבוצות הייתה מחצית אחת מגמר היורוקאפ וניצחה ניצחנות משמעותיים בספרד.

מתן גילור
15/06/2017 12:25:19

מצוין יאיר. תודה רבה.
שתי קבוצות ההגנה הטובות בליגה, ולכן אני צופה יותר מאבקים מאשר שואו.
לצערי, פינקי לא יוכל לחגוג באותו האופן. האוול וסטודמאייר הם לא רגב ואלכסנדר. אבדן היתרון וצבע והקו האחורי המוכשר יותר של י-ם לא משאירים הרבה מקום לאופטימיות, אבל, כמאמר הקלישאה הנכונה, במשחק אחד הכל יכול להיות.
יאללה מכבי!

אהרון שדה
אהרון שדה
15/06/2017 13:01:22

ירושלים תנצח וזוהי תחזית קלה מאד.
מדוע ?
1. מקצועית .
2.מנטלית.
הרבה פעמים יש הפתעות בעיקר מאירוע מהסוג הזה
כיצד זה קורה ?
פשוט מאד הקבוצה שיש לה יתרון מקצועי אין לה את אותו יתרון מנטלי .
מסיבות שונות.
למשל בפיינל פור האירופאי הרי שקבוצה כמו צסק"א שהכל בא לה בקלות עד הפיינל פור לא חווה מספיק את הקושי ההישרדותי למול אנדרדוג מהסוג של אולימפיקוס שחווה יותר משחקי גב אל הקיר.
מנטליות זה עוד כמה דברים כגון ניסיון במעמדים קודמי וכו'.
בשורה התחתונה :
ירושלי הרבה ,הרבה ,הרבה יוצר מנוסה.
בעוד בחיפה למעט עוזר המאמן אף אחד לא זכה בתואר ורק שמחון חווה מעמד דומה .
הרי בירושלים אליהו והלפרין לבד זכו בעשרות תארים.
גם לטימור זהו גמר שלישי ברצף.
תוסיפו לכך את הזרים שעברו דבר או שניים במשחקי אליפות.
ותקבלו יתרון ברור .
(דייסון דאבל עם סאסרי ,קינזי 4 אליפויות +אם וי פי טורקיה ,ג'רלס אלפיות באיטליה ,אדריאטית וסרביה +יורוקאפ +רבע גמר יורוליג ואמרה עם גמרים אזוריים בנ.ב.א+חצי גמר אולימפי) .

לא מספיק ? תראו את הניסיון בקווים בין רחימי בעונה ראשונה לעמיתו האיטלקי עם 6 תארי אליפות עם סיינה +עוד כמה גביעים עם סיינה ופנרבח'צה .
ופיינל פורים כמאמן ראשי ועוזר .

לא מספיק ?
תבדקו את מאזנה של חיפה במשחקים צמודים לעומת ירושלים ותיווכחו .ירושלים יצאה רק בפליאוף מ 2-0 וניצחה מספיק משחקי הכרעה.

אסף
אסף
15/06/2017 17:27:47

אהרון לדעתי היתרון המנטאלי דווקא לחלוטין בצד של חיפה בניגוד לכשרון והנסיון, הערב נראה למה יש יותר משקל, אני הולך על חיפה

מלובני
מלובני
15/06/2017 13:04:23

במידה והמשחק יהיה 20% מעניין כמו הכתיבה שלך , אז כולנו הזוכים.

אהרון שדה
אהרון שדה
15/06/2017 13:04:56

ירושלים 3-4 במשחקי 5 נקודות ומטה.(57 אחוז).
חיפה עם 12-4 (25 אחוז).
כולל פליאןף.

גורה
גורה
15/06/2017 13:15:05

מדינה מתוקנת בה מירי רגב ממ ראש הממשלה …זו שלא יודעת כי הרמטכל בששת הימים היה יצחק רבין .
מדינה מתוקנת רוצים כאן ?

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/06/2017 14:04:53
Reply to  גורה

בחינוך שאני גדלתי אין כ"כ סיכוי שלא יודעים שרבין היה הרמטכ"ל בששת הימים. לכל היותר באחוזים הרבה יותר נמוכים מאחרים.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/06/2017 14:31:55

כלומר שלא יודעים באחוזים נמוכים הרבה יותר.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/06/2017 14:07:18
Reply to  גורה

מירי רגב עדיפה בהרבה על השמאל הקיצוני שהוא מיעוט קיקיוני שמנכס לעצמו את המדינה והתרבות והנאורות והסובלנות, כשהוא רחוק מכל נאורות וסובלנות ותרבות של בני אדם.

Berch
Berch
15/06/2017 19:47:16

מירי רגב לא עדיפה על כלום
אולי אתה מתבלבל עם מירי גרב, בחורה חביבה להפליא ב ט2 שאולי עוד יצא ממנה משו 🙂
אני אפילו מעדיף אותך על מירי רגב…. תראה מה זה….

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/06/2017 23:54:09
Reply to  Berch

עדיין כל מי שהוא לא השמאל הקיצוני ולא קיצוני במידה הזו, עדיף עליהם בהרבה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/06/2017 13:29:37

מדבריך עולה שדעתך שמדינת ישראל היא מדינה לא מתוקנת.
מה גורם לך לחשוב כך?
האם הדברים האלו שבגללתם דעתך שישראל אינה מדינה מתוקנת היא המצאה ישראלית ואין לפחות חלק מהדברים האלו במדינות אחרות בעולם המערבי?
והאם מדינה מתוקנת נמדדת רק לפי האג'נדה שלך? (ובפרט שכל הבסיס של האג'נדה שלך לא מחויב המציאות)

יאיר
יאיר
15/06/2017 15:22:39

קרמר, אני לא מתכוון להתווכח איתך ולו רק בגלל המשפט 'שכל הבסיס של האג'נדה שלך לא מחויב המציאות'.

מה אתה בכלל יודע על האג'נדה שלי? האם אתה מכיר אותי? האם אתה יודע מה אני חושב? מאיפה אתה כל-כך בטוח שאתה יודע יותר טוב ממני?

היהירות שאתה מגיע איתה היא אם כל חטאת. בכל הזדמנות אתה מזכיר לכולום כמה אתה צודק וכמה כל מי שחושב אחרת לא ועל הדרך אתה מעליב אותי ואחרים באופן קבוע, סונט ומציק.

במקרה שלך, דרך ארץ קדמה לתורה רק במילון…

כשתתחיל לכבד אנשים שחושבים אחרת ממך ותתייחס אליהם ברצינות אתייחס גם לדברים שאתה כותב ברצינות. עד אז רק אזכיר לך שאתה ממש לא ציפור נדירה כמו שאתה חושב.

ערן
ערן
15/06/2017 20:05:44
Reply to  יאיר

תגובה יפה יאיר, ותודה כמו תמיד על הסיקור המקצועי והמעניין כאן ובכתבה על ההיסטוריה של המפגשים. מפליא אותי כל פעם מחדש איך אתה מוצא זמן להקדיש לסיקורים וכתבות כל כך מפורטים ומעמיקים. שאפו!

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/06/2017 23:43:34
Reply to  יאיר

לפי תגובותיך ביחס לדעת אפשר לדעת היטב רת האג'נדה שלך.

אני דיברת על אג'נדה, על דרך לא עליך כאדם, ולכן אין בדבריי חוסר כבוד לך כאדם ואין בדבריי כל העלבה אישית אליך כאדם או חוסר דרך ארץ אליך כאדם.

על תובתך נאמר: קשוט עצמך ואחר כך קשוט אחרים. כשאתה כותב שהמדינה הזו אינה מדינה מתוקנת יש גם חוסר כבוד וחוסר דרך ארץ וגם כפיות טובה כלפי המדינה שבכל זאת בלעדיה כפי שהיא היה מצבנו הרבה פחות טוב מאשר עם המדינה הזו כפי שהיא.

אין זה סותר שיש דברים לא מתוקנים במדינה אך מדינת ישראל היא מדינה מתוקנת לא פחות ממדינות רבות אחרות, גם בעולם המערבי.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/06/2017 23:46:48

*בתחילת הפסקה השנייה צ"ל: "אני דיברתי…".
*בתחילת הפסקה השלישית צ"ל: "על תגובתך…"

יאיר
יאיר
15/06/2017 23:51:23

נהיית בוחן כליות ולב! אני משתחווה. יאללה קרמר, זאת פעם אחרונה שאני מגיב לך כי אתה לא מסוגל לראות מה אתה עושה לא בסדר. רגישות זה כנראה משהו שלא למדת. כל טוב ובהצלחה

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/06/2017 23:57:18
Reply to  יאיר

לא מדובר בכליות אלא בהתייחסות למדינה כמדינה לא מתוקנת. עם כל הבעיות והדברים הלא מתוקנים היא מתוקנת לא פחות ממדינות רהות אחרות גם בעולם המערבי. ובלעדיי המדינה הזו כפי שהיא היה מצבנו כיהודים הרבה פחות טוב מאשר עם המדינה הזו.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
16/06/2017 0:00:31
Reply to  יאיר

כשתהיה לך רגישות כלפי המדינה, אז תהיה לך זכות להתייחס לרגישות.
ואין זה סותר שיש לא מעט דברים במדינה שצריך לתקן ולשפר.

יאיר
יאיר
16/06/2017 0:05:27
Reply to  יאיר

הרגע אני סותר את מה שאמרתי לפני שנייה שלא אעשה: מה אתה יודע על היחס שלי כלפי המדינה?? מה אתה יודע על המקצוע שאני עוסק בו שעסוק בעיצוב פני המדינה ועל עשור שלם שעשיתי בעבודה בשביל החברה בישראל? מה אתה יודע על עשרות ימי המילואים שאני עושה?

אתה מסיק ממשפט אחד על ספורט אג׳נדה שלמה שלי על המדינה. באמת נהדר אתה, ממש אלוהי מצידך לדעת הכל עליי על סמך משפט אחד. תפסיק להתנשא שה כל מה שביקשתי

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
16/06/2017 9:36:02
Reply to  יאיר

תפסיק לראות במדינת ישראל כמדינה לא מתוקנת. מי שמתייחס כך למדענה כמדינה, כל מה שתרם חסר ערך.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
16/06/2017 9:39:46
Reply to  יאיר

*"מי שמתייחס כך למדינה…"

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/06/2017 14:20:30

אני תומך בחיפה, כי אני מהסביבה ולמדתי בישיבה תיכונית "יבנה" בחיפה. וללא קשר לכך חיפה היא מהערים היפות בארץ וביופי הטבע היא יותר יפה מירושלים כי יש בה יותר שילוב עם ירוק בתוך העיר (יש חוק עירוני האוסר כריתת עצים).

אסף
אסף
15/06/2017 17:25:14

הולך על חיפה ,בגלל המומנטום ובגלל האגרסיביות והקשיחות שזה מה שצריך הרבה יותר מכשרון במשחקים ומעמדים מהסוג הזה, צפי למשחק מכוער וקשוח.

אהרון שדה
אהרון שדה
15/06/2017 17:49:28

בלאט ביאס.

גיא הרשע
גיא הרשע
15/06/2017 17:53:49

למד את הביטוי שמשלב את המילים ראש/בריא/מיטה/חולה…

no funny shtuff
no funny shtuff
15/06/2017 19:31:23

בדיוק. בחור נבון.

אפלטון
אפלטון
15/06/2017 18:22:16

תודה רבה יאיר. גם.על הטור הזה ובעיקר על כל העונה. אני בטוח שמדובר בהרבה שעות של השקעה ומחויבות לנפק כאלו טורים ופריוויוים איכותיים.
זכינו.
כאחרון (והיחיד?) שאוהב את שיטת הפיינל פור אני אומר, נהניתי לאללה מהפלייאוף הזה. פעם ראשונה בהרבה שנים שאני נהנה מכדורסל ישראלי. אם באמת פערי הרמות לא כאלו גדולים, אולי באמת אפשר לחזור לסדרות.

no funny shtuff
no funny shtuff
15/06/2017 18:37:41

תודה יאיר.
כמוך כמוני- נראה לי שירושלים תיקח, אף על פי שאעודד את חיפה.

האם כבר ידוע לגבי העונה הבאה באיזו שיטה תיקבע האלופה? סדרות, פיינל פור, בסט אוף טו, הטלת מטבע, קריאה בקפה, או אולי קרב בביקיני בזירת בוץ בין יושבי הראש (לדוגמא- שמעון מזרחי בביקיני משולשים מול מוטי אמסלם בביקיני זרחני).

Berch
Berch
15/06/2017 19:41:24

פרוויו מעולה.
אני גר ליד ועובר ליד היכל נוקיהו מקפת בדרך הביתה. היה נחמד לראות אוהדים של שתי הקבוצות יושבים יחד על איזה ספסל ומפטפטים. אולי הם רק קומץ של תפוחים רקובים אבל אני אהבתי.

חזיר יבלות
חזיר יבלות
15/06/2017 20:46:11

חיפה תיקח. אני באדי קישור?

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/06/2017 23:47:53

אתה בטוח???

עגל
עגל
15/06/2017 20:54:19

לא יודע בעד מי אני, אז אתקרא באופן חד פעמי "עגל שמעדיף שהטובה תנצח" על משקל אלי בולס במשך סדרת הגמר.

ותודה רבה רבה לזעפרני
muchos gracias

חזיר יבלות
חזיר יבלות
15/06/2017 20:57:45

פריויו מושלם כרגיל. הלברון של הכותבים

Tal
Tal
15/06/2017 20:58:12

מישהו יכול לתת קישור?

המשגיח
המשגיח
15/06/2017 21:21:40
Reply to  Tal
יאיר
יאיר
15/06/2017 21:14:22

הולכים לקרב חפירות

חזיר יבלות
חזיר יבלות
15/06/2017 21:16:21

ורגס שחקן ההגנה של התחת שלי

חזיר יבלות
חזיר יבלות
15/06/2017 21:17:37

ופיני לא מפסיק לדבר שטויות

חזיר יבלות
חזיר יבלות
15/06/2017 21:19:47

חרא של כדורסל. בעוד שהכדורסל האירופי מתקדם אנחנו הולכים אחורה וחבל

חזיר יבלות
חזיר יבלות
15/06/2017 21:20:21
חזיר יבלות
חזיר יבלות
15/06/2017 21:20:32

קישור

המשגיח
המשגיח
15/06/2017 21:21:14

עצוב לראות ככה את ליאור

יאיר זעפרני
15/06/2017 21:21:52
Reply to  המשגיח

יש סיכוי שזה משחקו האחרון בקריירה

יאיר זעפרני
15/06/2017 21:21:27

נראה לי שירושלים יסתדרו גם בלי עזרה מהשופטים

חזיר יבלות
חזיר יבלות
15/06/2017 21:21:57

חידה: שחקן ישראלי שלא נעלם במאני טיים? (אין לי תשובה אבל תזרמו)

קלייד דה גלייד
קלייד דה גלייד
15/06/2017 21:28:28

חנוך כהן מינץ 🙂

חזיר יבלות
חזיר יבלות
15/06/2017 21:32:53

תנחום! תתבייש לך בעצמך ןתתבושש

קלייד דה גלייד
קלייד דה גלייד
15/06/2017 23:26:47

מתבושש

יאיר זעפרני
15/06/2017 21:28:44

סילבן לנדסברג. הוא לא היה שם קודם אז הוא גם לא נעלם…

איתי
איתי
15/06/2017 21:25:16

יאללה אמארה

גיא הרשע
גיא הרשע
15/06/2017 21:29:21

אחרי כזה פריוויו משובח,
החלטתי לצפות במשחק.
רבע אחד אחרי ואני פורש – משחק נוראי.
חבל שהרמה לא מתקרבת לזו של הפריוויו…

ולדי קוגן
ולדי קוגן
15/06/2017 21:34:47

מי שרוצה רמה שיראה חגיגות אליפות של ג"ס

חזיר יבלות
חזיר יבלות
15/06/2017 21:37:08

פיני לא אוהב את י-ם. למזלה, השופטים כן

שי אבן צור
שי אבן צור
15/06/2017 21:38:05

איזה יופי חיפה
תפסיקו לקטר

יאיר זעפרני
15/06/2017 21:38:15

התלונות על רמה צריכות לקחת בחשבון את ההגנה של חיפה. לא רואים דבר כזה כל יום בארץ.

שי אבן צור
שי אבן צור
15/06/2017 21:40:10

נכון
לא מבין את התלונות, אני נהנה מהמשחק

no funny shtuff
no funny shtuff
15/06/2017 21:39:12

מי שלא רוצה לראות- לא צריך, נסתדר בלעדיכם.
אני מבסוט עד עכשיו.

חזיר יבלות
חזיר יבלות
15/06/2017 21:43:11

דיבור קלאסי של ימנים= אני אוהב את הכדורסל הישראלי ודווקא בגלל זה הרמה הירודה מעצבנת אותי. לא אכפת לי שביוון יהיה כדורסל ירוד

עגל
עגל
15/06/2017 21:44:08

מהיכרותי עם נו פאני הוא באמת ימני
מקפיץ ביד ימין

no funny shtuff
no funny shtuff
15/06/2017 21:46:22
Reply to  עגל

וגם מדפדף במוסף הארץ עם יד ימין.

חזיר יבלות
חזיר יבלות
15/06/2017 22:34:14
Reply to  עגל

אתם מעוניינים גם שאני יעדכן מה אני עושה ביד ימין?

שי אבן צור
שי אבן צור
15/06/2017 21:44:27

מה קשור ימין או שמאל?
אני שמאלני ונהנה מהמשחק

חזיר יבלות
חזיר יבלות
15/06/2017 21:47:33

התכוונתי לדיבור של "נסתדר בלעדיכם, לכו למקום אחר" כאילו מי שמקטר לא אוהב את הכדורסל (או המדינה) ודווקא בגלל זה הוא רוצה שיהיה טוב יותר

no funny shtuff
no funny shtuff
15/06/2017 21:45:20

חלאס עם התגובות המתנשאות שלך ותן לראות משחק בשקט.

ולדי קוגן
ולדי קוגן
15/06/2017 21:41:07

כתבתי את זה אחרי החצי-ירושלים יותר כשרונית, חיפה יותר קבוצה

עגל
עגל
15/06/2017 21:41:34

יאללה מכות יאללה

ולדי קוגן
ולדי קוגן
15/06/2017 21:43:56

די כבר לשרוק על כל ליטוף

יאיר זעפרני
15/06/2017 21:44:30

שיפוט מוטה ביד אליהו זה אקסיומה

שי אבן צור
שי אבן צור
15/06/2017 21:45:51

כוסאמק עם כל הריבאונדים והשריקות

חזיר יבלות
חזיר יבלות
15/06/2017 21:48:21

מוזר לראות את ירושלים נלחמת

איתי
איתי
15/06/2017 21:49:13

שחקן שחקן וארגס

ולדי קוגן
ולדי קוגן
15/06/2017 21:54:11

איזה שיפוט אשפה

חזיר יבלות
חזיר יבלות
15/06/2017 21:54:41

שיפוט מכור

יאיר זעפרני
15/06/2017 21:56:47

לקנות את השופטים זה עוד משהו שירושלים למדו ממכבי ת"א

שי אבן צור
שי אבן צור
15/06/2017 21:58:22

פשוט זוועה מה שהולך כאן

איתי
איתי
15/06/2017 21:57:12

ליאור אליהו פח אשפה…. ממש משחק בושה שלו

חזיר יבלות
חזיר יבלות
15/06/2017 21:59:16
Reply to  איתי

אין לי נתונים, אבל נראה לי שהתועלת של כל הישראלים היום (ובכלל?) היא אפס אחד גדול בשני צדי המגרש

נמרוד
נמרוד
15/06/2017 21:57:56

שריקה רעה מאוד של עומר אסתרון שיכולה להכריע את המשחק

וחיפה חייבים מינימום של המינימום דק' בשביל פרימן, משחק 3 ברצף שלהם שאני רואה ועדיין לא ראיתי פעולה חיובית…

עגל
עגל
15/06/2017 21:58:53

יש משחק

no funny shtuff
no funny shtuff
15/06/2017 21:59:05

אחלה מחצית ראשונה. אסתרון בשריקה רעה אבל השיפוט סביר- בסה"כ משחק קשה לשיפוט.

אפלטון
אפלטון
15/06/2017 22:05:26

+1
גם אני נהנה מהאמוציות והמתח. איכות זה לא הכל

חזיר יבלות
חזיר יבלות
15/06/2017 22:02:06

שאפו לדייויד

בזי
בזי
15/06/2017 22:09:00

בא לי שישרקו לירושלים עבירה לא קשורה כמו שעשו לורגאס.
אם ירושלים תיקח אליפות, אני מעדיף שתעשה את זה בלי טובות מהשופטים.

ועוד משהו…
ירושלים שכחה מה זה משחק קבוצתי
זה כואב לי לראות את זה בתור אוהד שלה.

מתן גילור
15/06/2017 22:09:19

אחלה מחצית. תלונות על שיפוט נשאיר לאוהדי קבוצות אחרות.

נמרוד
נמרוד
15/06/2017 22:11:00

מסכים איתך, אבל השריקה על ורגאס ממש ממש מבאסת.
וממש אין לי העדפה מי תיקח כאן

בזי
בזי
15/06/2017 22:13:14
Reply to  נמרוד

+1 על עניין השריקה

בזי
בזי
15/06/2017 22:11:40

קבוצה טובה מנצחת למרות השיפוט ולא בגלל השיפוט.

חזיר יבלות
חזיר יבלות
15/06/2017 22:10:19

כששי האוזמן נולד אמא שלו שמה אותו על מיוט

יאיר זעפרני
15/06/2017 22:10:44

יאללה, חצי שני. זה הזמן לדיברתולימאו!!

משיח
משיח
15/06/2017 22:12:44

יאיר באווירת סיום תודה רבה על הסיקורים לאורך העונה – אדיר

הצטרפתי למשחק 5 דק לסיום המחצית ומאז מבול שלשות

הולכת להיות אחלה מחצית שנייה גמר אש

ולדי קוגן
ולדי קוגן
15/06/2017 22:16:18

ירושלים כזו שכונה

ולדי קוגן
ולדי קוגן
15/06/2017 22:22:05

דייסון רצח את חיפה

נמרוד
נמרוד
15/06/2017 22:23:29

כן אבל בשלשה הראשונה היה שם בלאגן בהגנה, חלק שמרו אישית חלק איזורית ודייסון נשאר חופשי לשלשה קלילה

no funny shtuff
no funny shtuff
15/06/2017 22:22:37

המשחק בורח לחיפה.. ירושלים על המסלול.

עגל
עגל
15/06/2017 22:23:54

המשחק שכונה אבל ירושלים עם כל הלב וההתלהבות, בזכות האוהדים.
מתן מה קורה עם אוהדי מכבי?

מתן גילור
15/06/2017 22:34:11
Reply to  עגל

קודם כל לא תמיד אפשר ללמוד ממה ששומעים בטלויזיה. זה מאד תלוי במיקום עדמת השידור ומי יושב איפה.
שנית, יש איזושהי סאגה בין ארגון הקופים הירוקים להנהלת מכבי סל והם לא מגיעים למשחקים, כולל לפיינל-פור. הגרעין הקשה של עידוד אצל מכבי זה כדורגל. אצל קבוצות כמו י-ם, ת"א או חולון זה שונה.

עגל
עגל
15/06/2017 22:35:29

מרגיש לי שישנה דומיננטיות אדומה ביציע אבל אולי זה באמת תלוי במיקום המצלמות

מתן גילור
15/06/2017 22:37:41
Reply to  עגל

יש יותר אוהדי י-ם. אם הבנתי נכון משהו כמו 65/35 לטובתם.

יאיר זעפרני
15/06/2017 22:25:15

תם הטקס

יאיר זעפרני
15/06/2017 22:30:27

מי שהביאו את חיפה למעמד זה הישראלים שלה – בלייזר, שמחון, וורקמן ודיברתולומאיו כמובן שקלעו יותר מ50% מהנקודות של הקבוצה בפליאוף.
היום? 15 נקודות יחד. וזה כל הסיפור

בזי
בזי
15/06/2017 22:30:59

כמה נקודות קלעו הישראלים של ירושלים?

יאיר זעפרני
15/06/2017 22:32:36
Reply to  בזי

7. אבל כל העונה הם לא היו פקטור רציני.
חוץ מהאוואל.

חזיר יבלות
חזיר יבלות
15/06/2017 22:33:19
Reply to  בזי

חד ספרתי בואכה אפס מבוא למינוס הגנתי

בזי
בזי
15/06/2017 22:38:16
Reply to  בזי

אם פיאניג'אני היה נותן להם לשחק, הם היו תורמים לפי דעתכם?

חזיר יבלות
חזיר יבלות
15/06/2017 22:40:59
Reply to  בזי

ליאור לא מקבל דקות? האיש נראה לא קשור לענף. אין לזה שום קשר למאמן

שי אבן צור
שי אבן צור
15/06/2017 22:33:26

עופר רחימי, יא אלוהים…

אפלטון
אפלטון
15/06/2017 22:34:38

ירושלים באנרגיות של אליפות.

I.P
I.P
15/06/2017 22:37:32

נראה כמו שירת הברבור של אליהו. פשוט אסון על המגרש

נמרוד
נמרוד
15/06/2017 22:38:06

ההחתמה של האוול כ"כ משמעותית כי היא נתנה לירושלים את האפשרות לשחק עם דייסון קינזי וג'רלס ביחד וזה מה שמנצח להם את המשחק היום

חזיר יבלות
חזיר יבלות
15/06/2017 22:39:57

כמה קלעו כל הישראלים ביחד? (ממוצא ישראלי) במקום חוק רוסי מחורבן שיתרכזו בלקדם כדורסל ישראלי

חזיר יבלות
חזיר יבלות
15/06/2017 22:45:38

כמו שאמרו הגשש- שופטים של התחת. ולאו דווקא לרעת י-ם

אפלטון
אפלטון
15/06/2017 22:40:29

יאללה רק 9

איל
איל
15/06/2017 22:44:59

חבר'ה איזה שיפוט מביך. פשוט רמה נמוכה

אפלטון
אפלטון
15/06/2017 22:47:03

אם רק מקל היה נשאר בחיפה. הוא כל כך מתאים לאופי ולסגנון של.הקבוצה הזאת

עגל
עגל
15/06/2017 22:49:48

חיפה עם מלחמה יוצאת מן הכלל
אני אוהב משחק כזה
רק השלשות שהם מטיחים, צריך להחליף את הקרש של הסל

אפלטון
אפלטון
15/06/2017 22:51:16
Reply to  עגל

והנה בשבילך ירושלים חתמו את הסיפור בשלשה עם הקרש.
כמה ראוי 🙂

no funny shtuff
no funny shtuff
15/06/2017 22:53:06

הקבוצה הטובה יותר הערב ניצחה.

יאללה שיחזירו הסדרות, יצבעו את הפיינל פור בכחול ויזרקו לים.

חזיר יבלות
חזיר יבלות
15/06/2017 22:53:36

מה שאוהדי הפועל שרים

no funny shtuff
no funny shtuff
15/06/2017 23:00:56

למה וארגאס לא הולך על שלשה??

אפלטון
אפלטון
15/06/2017 23:02:01

יאללה עושים לנו מעניין

no funny shtuff
no funny shtuff
15/06/2017 23:03:50

הלפרין גם יניף את הגביע עם הצמר גפן בנחיריים?

מתן גילור
15/06/2017 23:08:36

סה לה וי. גאה בבחורים שלנו. ברכות לירושלים.

חזיר יבלות
חזיר יבלות
15/06/2017 23:13:35

תואר ראשון לאמארה לג'נד

מתן גילור
15/06/2017 23:24:33

אליפות אמריקה (2007) תואר קצת יותר גדול וחשוב מאליפות ישראל. 🙂

אפלטון
אפלטון
15/06/2017 23:15:24

מזל טוב לירושלמים. עם כמה שירדו עליהם השנה, בנו קבוצה שמבוססת על אופי. מאמארה, דרך קינזי ובעיקר דייסון.
חבורת לוחמים שנראה שאכפת להם יותר מהישראלים האנמיים

עגל
עגל
15/06/2017 23:15:57

כל הכבוד לירושלים, היו יותר טובים היום.
חיפה נלחמה אבל זה לא הספיק.
ההרגשה שלי שבסדרה של הטוב מ-21 הסדרה היתה נגמרת 11-10

the comedian
the comedian
15/06/2017 23:19:52

ברכות לעוז בלייזר על היותו יליד ישראל היחיד שקלע סלי שדה בגמר היום, בנימה זאת הייתי מציע חוק האוסר שיתוף שני מתאזרחים על המגרש באותו רגע. הכדורסלן הישראלי נפגע,מחוק השבות\האזרחות שפורח בעולם הכדורסל המקומי

מתן גילור
15/06/2017 23:26:31
Reply to  the comedian

לא יעבור בית משפט בחיים. חוק יסוד חופש העיסוק גובר ובגדול.

the comedian
the comedian
15/06/2017 23:30:06

כן, זה משהו בעייתי ממש להוכיח (על סף הבלתי אפשרי כמו שאמרת) ויוכל להתחרות בבקשה של מכבי תל אביב להתנגד לחוק הצעירים 🙂

חזיר יבלות
חזיר יבלות
16/06/2017 0:10:37
Reply to  the comedian

מה קשור? הלפרין ליאור ושמחון וטימור לא קיבלו דקות היום? הם פשוט גרועים וחוקים ופרוטקציוניזם לא ישנו את המצב

רועי ויינברג
רועי ויינברג
15/06/2017 23:34:13

ירושלים מסיימת את העונה עם אליפות ישראל, חצי גמר יורוקאפ וגמר גביע המדינה. עונה מאוד מוצלחת

מתן גילור
15/06/2017 23:36:26

וגביע ווינר (נראה לי שזה עדיין עושה להם משהו ועוד כשהם מנצחים בגמר את מכבי ת"א).

יותם
יותם
16/06/2017 0:39:07

על אף הבאסה, מאוד גאה בשחקני מכבי שבאמת נתנו הכול. בסוף יש פערי רמות (במיוחד ביום קליעה גולדן-סטייטי של הזרים האדומים), גודל פיזי ורוחב רוטציה ולא תמיד הם מתקזזים במלחמה ונחישות.
לא משחררת אותי המחשבה שעם שחקן כמו יבזורי על חשבון שמחון דברים אולי היו נראים אחרת… גם ניהול המשחק של רחימי יכול היה להיות טוב יותר.

יותם
יותם
16/06/2017 0:40:04
Reply to  יותם

והישראלים… כרגע עדיף שלא נופיע ליורובאסקט. לא זוכר עונה כזו חלשה של כל שחקני המפתח !